مسافرت لوکس و ارزان اروپایی

اگر فکر می کنید که یک اقامت لوکس اروپایی فقط برای افراد ثروتمند و مشهور است، باید نگاه خود را تغییر دهید.. آیا می‌دانستید که می‌توانید در این نقطه از جهان تعطیلات لذت بخش را بدون پرداخت هزینه بالا تجربه کنید؟ طبق آمار،هزینه یک سفر بین المللی به طور متوسط ​​روزانه مبلغی معادل با 271 دلار است. اگر بخواهید با خانواده سفر کنید و چند روز را در یک مقصد شیک اروپایی بگذرانید، به نظر نیاز به صرف پول زیادی است. اما این یک عدد متوسط ​​است، بنابراین لازم نیست نگران باشید. شما می توانید تمام تلاش خود را انجام دهید تا تعطیلات را با بودجه خود متناسب کنید. ما نکات بسیار خوبی در مورد برنامه ریزی یک تعطیلات اروپایی رویایی داریم که با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این مقاله به شما نشان می دهد که چرا سفر یک سرمایه گذاری خوب است.

ابتدا با برنامه ریزی شروع کنید

به طور حتم برنامه ریزی برای هر کاری یک حرکت هوشمندانه است. ممکن است در نگاه اول پردازش و تحقیقات کسل کننده به نظر برسد، اما ارزش آن را دارد تا ما را به نتیجه مطلوب مان برساند. با مرور وب‌سایت‌های مختلف می‌توانید معاملات عالی در مورد پروازها،  اقامتگاه‌ها و فعالیت‌ها پیدا کنید نشانه هوشمندی در خرید و معاملات انجام مقایسه است. شاید بهتر باشد از این ترفند استفاده کنید: همیشه در حالت ناشناس جستجو کنید تا همه را متوجه اختلاف در قیمت خدمات نکرده و از افزایش قیمت جلوگیری کنید.

یک سفر در فصل پیک کم برنامه ریزی کنید

این اقدام بسیار عاقلانه است، سفر در فصل کم پیک می تواند به شما کمک کند از ازدحام و قیمت های بالا عبور کنید.پس اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرتان را دارید، فصل پاییز، بهترین زمان سفر به اروپا از نظر هزینه‌ها است. همچنین در این حالت به جای انبوه گردشگران، تجربه اصیل تری از تعامل بیشتر با مردم محلی خواهید داشت

به اجاره یک اقامتگاه ویلایی فکر کنید

اجاره سوئیت به دلایل بسیار در بین مسافرین محبوبیت دارد. این گزینه اقامتی بسیار مقرون به صرفه تر از استراحتگاه ها است و همچنین حریم خصوصی بیشتری را ارائه می دهد. از طرفی این کار سفر را به ترکیبی عالی برای داشتن حس یک سفر مجلل تبدیل می کند. امتحان کنید؛ شما می توانید با مبلغ اجاره مشخص یک ویلای لوکس در میکونوس را با قیمتی بسیار کمتر از یک هتل سطح بالا در یکی از گران ترین جزایر یونان پیدا کنید. بهترین مزیت در مورد اجاره ویلا این است که شما گزینه های بیشتری در انتخاب اندازه، مکان و محدوده قیمت دارید.

در انتخاب و برنامه ریزی انعطاف پذیر باشید

مطمئناً هنگام برنامه ریزی برای یک سفر لوکس در اروپا، فهرستی از اقدامات را خواهید داشت. آنها می توانند سوراخی در کیف شما ایجاد کنند، اما کمی انعطاف می تواند به شما کمک کند تا مقدار زیادی پول را ذخیره کنید. چرا فعالیت های رایگان مانند تورهای پیاده روی یا بررسی پارک های عمومی و مکان های دیدنی را انتخاب نمی کنید؟ به این ترتیب کمتر هزینه خواهید کرد و احساس واقعی از مقصد خود خواهید داشت.

صرفه جویی در وعده های غذایی

غذا می تواند در اروپا هزینه زیادی داشته باشد، به ویژه اگر در رستوران های گران قیمت غذا بخورید. با این حال می توانید راه هایی برای صرفه جویی در وعده های غذایی پیدا کنید. چرا غذاهای محلی را در رستوران های کوچک تر در هر خیابان را امتحان نمی کنید؟ بسته تنقلات از یک فروشگاه مواد غذایی را در یک سبد پیک نیک بسته بندی کنید تا اوقات خوبی را در فضای باز داشته باشید. حتی می توانید مقداری تنقلات سالم و فاسد نشدنی در کیف خود حمل کنید. این تجربه های غذایی حس لذت بیشتری را با خود به همراه دارند. یک اقامت لوکس اروپایی نیازی به هزینه گزافی ندارد. می توانید با ایده های خلاقانه و تفکر زیرکانه، یک طرح مقرون به صرفه برنامه ریزی کنید. اگر اکنون فکر می کنید هنوز باید منتظر آن تعطیلات رویایی باشید، این نکات کاربردی را امتحان کنید. شما این تجربه ها را دوست خواهید داشت.