آشنایی بیشتر با آژانس های مسافرتی آنلاین

آژانس‌های مسافرتی آنلاین، پلتفرم‌های آنلاینی هستند که مشتریان را قادر می‌سازند تا مکان‌های اقامتی مختلف سفر مانند هتل‌ها، پروازها، اتومبیل‌ها و تورها را مستقیماً از ارائه‌دهندگان سفر جستجو و رزرو کنند. میلیون ها مسافر در سراسر جهان برای برنامه ریزی سفرهای تفریحی و کاری خود به این پلتفرم ها متکی هستند. هتل ها با مشارکت آژانس‌های مسافرتی می توانند دامنه دسترسی خود را افزایش دهند و با تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند، که دستیابی به آن از طریق تلاش های بازاریابی سنتی کمی دشوار است. علاوه بر این، این پلتفرم‌ها تخصص بازار را ارائه می‌کنند، تعاملات با مشتری را مدیریت می‌کنند، رزروها را مدیریت می‌کنند و همچنین بازخورد مسافران را درباره سفر و اقامت جمع‌آوری می‌کنند. به طور خلاصه، آژانس‌های مسافرتی به هتل ها راهکاری مقرون به صرفه و کارآمد برای گسترش دامنه دسترسی، به دست آوردن بینش بازار، و مدیریت موثر تعاملات با مشتری ارائه می دهند. همچنین برنامه ریزی سفر را برای مسافران آسان تر می کنند.

نرخ هتل ها

هتل‌ها با توجه به میزان امکانات و ارائه خدمات رفاهی، دارایی‌های خود را در آژانس‌های مسافرتی فهرست می‌کنند. هیچ هزینه مستقیمی برای لیست اتاق ها با آژانس های مسافرتی آنلاین وجود ندارد. آنها فقط زمانی کمیسیون دریافت می کنند که اتاق ها رزرو شده باشند. آژانس‌های مسافرتی فرصت‌های بالقوه‌ای را برای نمایش اتاق‌ها و امکانات رفاهی هر اقامت گاه به صورت توضیحات دقیق، تصاویر و شرح دسترسی آن ها فراهم می‌کنند. لیست ها به مسافرانی که مکان هایی را برای اقامت در مقصد خود جستجو می کنند، نمایش داده می شود. مسافر از فیلترها برای محدود کردن جستجوی خود استفاده می کند، به عنوان مثال وجود استخر، دسترسی به اینترنت رایگان یا تهویه مطبوع هستند. آژانس‌های مسافرتی از این طریق  معیارهای سفر را با اطلاعات ارائه شده توسط هتل به نمایش گذاشته تا بهترین شرایط برای انتخاب فراهم شود. آژانس‌های مسافرتی یک پلت فرم رزرو قوی را فراهم می کنند و به عنوان نقطه تماس اولیه مسافر برای تنظیم و لغو رزرو عمل می کند آنها بدون هیچ هزینه ای ابزارهای مختلفی را ارائه می دهند. از دسترسی نامحدود به داده های خدمات دهندگان گرفته تا ابزارهایی برای مدیریت و بررسی کیفیت ارائه خدمات تا از این طریق به شرکای خود در دستیابی به موفقیت بلندمدت کمک کنند.

آژانس مسافرتی آنلاین یا آژانس مسافرتی سنتی؟

آژانس‌های مسافرتی به طور فزاینده ای در بین استفاده کنندگان خدمات آنها دارای محبوبیت هستند. امروزه مسافران 50 درصد بیشتر از وب سایت های هتل ها از آژانس‌های مسافرتی برای بررسی گزینه های اقامتی در تعطیلات استفاده می کنند. این بدان معناست که آژانس‌های مسافرتی آنلاین می توانند تأثیر قابل توجهی بر استراتژی سفر و اقامت شما داشته باشند.